سوالات متداول

ثبت نام و ورود

چطور میتوانم مشخصات کاربری و ایمیل خود را ویرایش کنم؟

با وارد کردن شماره ی همراه وارد حساب کاربری خود شوید.

روی گزینه “پروفایل ” کلیک کرده و در صفحه‏” اطلاعات حساب کاربری ” روی “ویرایش ” کلیک کنید.

چطور می توانم یک حساب کاربری بسازم؟

در وب سایت روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید. شماره موبایل خود را وارد نمایید (کد فعال سازی برایتان پیامک میشود .) بعد از وارد نمودن کد فعالسازی ، ثبت نام انجام می شود. سپس روی گزینه تکمیل اطلاعات کلیک و اطلاعات خود را تکمیل نمایید.

برای خرید حتما باید در سایت عضو باشم ؟

خیر

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

بله امکان ثبت سفارش تلفنی با تماس با شماره 09369258858 از ساعت 9 الی 18 وجود دارد.

چطور آدرس خود را در حساب کاربری ثبت کنم؟

پس از تکمیل اطلاعات کاربری خود، به قسمت لیست ادرس ها مراجعه نمایید. بر روی گزینه افزودن ادرس جدید کلیک نمایید جزئیات آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را تکمیل و بر روی گزینه تایید و ثبت آدرس کلیک نمایید.

روند ثبت سفارش

چطور می توانم در فروشگاه ثبت سفارش کنم؟

بعد از ورود به پروفایل ، کالای مدنظر خود را به سبد خرید اضافه کنید روی گزینه ثبت و مرحله بعد کلیک کنید ، پس از انتخاب آدرس میتوانید نحوه پرداخت خود را انتخاب کنید.بعد از ثبت سفارش ، سیستم کد سفارش شما را پیامک میکند.

چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟

قبل از ارسال سفارش، شما میتوانید از طریق تماس با واحد پشتیبانی یا راه های ارتباطی چت آنلاین ، تلگرام ، واتساپ و اینستاگرام درخواست لغو سفارشتان را اعلام نمایید .

آیا امکان افزودن کالا به سفارش قبل وجود دارد؟
بله قبل از ارسال سفارش، امکان افزودن کالا به سفارش ثبت شده وجود دارد.
برای این کار با ما تماس بگیرید ( از طریق تماس تلفنی، چت آنلاین یا پشتیبانی تلگرام و اینستاگرام)
می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

خیر، فقط امکان خرید کالاهای موجود میباشد

چطور میتوانم پس از ثبت سفارش آدرس و زمان ارسال را ویرایش کنم؟
شما میتوانید از طریق تماس با واحد پشتیبانی یا راه های ارتباطی ” چت آنلاین ” ” تلگرام ” ” واتساپ ” اینستاگرام” درخواست ویرایش آدرس و زمان سفارشتان را اعلام نمایید.

کد تخفیف و کارت هدیه

استفاده از کد تخفیف چه محدودیت هایی دارد؟
شما فقط از هر کد تخفیف یکبار میتوانید استفاده کنید و در هر سفارش فقط یک کد تخفیف میتوانید استفاده کنید.
 
کد تخفیف برای کالاهای شگفت انگیز و کارت های هدیه ادل که در سایت به فروش میرسد ، قابل استفاده نیست.
 
در صورتی که تاریخ اعتبار کد منقضی شده باشد، امکان استفاده از آن نیست. همچنین استفاده از کد تخفیف فقط مختص همان جشنواره میباشد.
چطور میتوانم کد تخفیف دریافت کنم؟
فروشگاه لباس زیر ادل در مناسبت های مختلف و با برگزاری جشنواره فروش ویژه تعدادی کد تخفیف از طریق پیامک و شبکه های اجتماعی در اختیار مشتریان قرار میدهد.

پیگیری ارسال سفارش

چطور میتوانم با شما تماس بگیرم؟
راه های ارتباطی ما از طریق صفحه تماس با ما و همچنین تماس با شماره 09369258858  و چت انلاین، صفحات مجازی تلگرام، واتساپ و اینستاگرام میباشد.
چطور میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی پیدا کنم؟
با ورود به پروفایل و کلیک بر روی گزینه پیگیری سفارش میتوانید در قسمت سفارش های تکمیل شده به اطلاعات خرید های قبلی خود که از طریق سایت ثبت شده است دسترسی پیدا کنید.
در صورت بروز تاخیر در تامین کالا چطور اطلاع رسانی صورت میگیرد؟
در صورتی که تا تاریخ انتخابی شما برای ارسال ،کالا آماده ارسال نشود، صبح همان روز از طریق تماس یا پیامک اطلاع رسانی میشود.
چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟
با ورود به پروفایل و یا کلیک روی پیگیری سفارش میتوانید سفارش های در حال اجرا را پیگیری کنید.